Over Faktor 22

    Sinds de oprichting van Faktor 22 door Amir Fahimnia in 2008 heeft het bedrijf zich gefocust op het versterken van merkidentiteiten. Hiervoor zijn onder andere huisstijlen en websites voor verschillende bedrijven en doelgroepen ontwikkeld.

    ‘Faktor’ verwijst naar een ‘medeoorzaak of medebepalend deel’. Zo heeft Faktor 22 een belangrijk aandeel gehad in het success van vele bedrijven en heeft het de regie gevoerd over het proces van bedenken, ontwikkelen en uitvoeren van opdrachten.

    ‘22’ verwijst naar de samenwerking en de verbinding tussen 2 gelijkwaardige partijen. Aan de ene kant bundelt Amir graag zijn krachten met die van zijn collega’s en aan de andere kant gaat hij een hechte band aan met zijn klanten. Daardoor ontstaan de mooiste producten en kan men met een positief gevoel terugkijken op de samenwerking en het eindproduct.

    amir-fahimnia-faktor22

    Onze werkwijze

    Ons werk is nooit helemaal af. Na het brainstormen, ontwerpen en ontwikkelen, zullen wij blijven verbeteren en optimaliseren.

    faktor22-strategie

    1. Brainstorm

    faktor22-ontwikkeling

    2. Ontwerp

    faktor22-ontwerp

    3. Ontwikkeling

    faktor22-groei

    4. Optimalisatie

    Onze kenmerken

    faktor22-passie-en-trots

    Gepassioneerd

    Aan onze projecten is te zien dat we met passie aan onze opdrachten werken en trots zijn op het resultaat.

    Je doelgroep zal het verschil zeker opmerken.

    faktor22-what-you-see-is-what-you-get

    Eerlijk en oprecht

    Eerlijkheid is de fundering van onze samenwerking, dus als iets niet deugt, zullen we dat zeggen. We geven je alle benodigde informatie zodat je de juiste beslissing kunt nemen.

    faktor22-lange-termijn-relaties

    Betrouwbaar

    Doordat we ons concentreren op goede communicatie en energie steken in de samenwerking, bouwen we aan een lange termijn relatie met onze klanten en leveranciers.

    Werk je graag samen met een gemotiveerd team dat luistert naar jouw wensen?