• Wij zijn Faktor 22

    Creatief webdesign bureau uit Nijmegen

    team

Faktor 22 Wie zit daar achter?

Sinds het ontstaan van Faktor 22 in 2008 hebben wij ons gefocust op het versterken van merken. Wij ontwikkelen hiervoor producten die jouw doelgroep wil gebruiken en ervaren. Van merkidentiteit tot interactief eindproduct. We schaven nèt zo lang bij tot iedereen tevreden is.

Ons vakmanschap gaat verder dan alleen een mooi ontwerp. Een goed ontwerp laat een onuitwisbare indruk achter. Zo helpen wij je met het realiseren van jouw communicatie doelstellingen, maar bovenal zetten we je op de kaart en creëren iets moois voor je bedrijf!

Oké, alles leuk en aardig. Maar hoe zit dat dan met dat Faktor 22? Wat betekent dat?

Over het algemeen gaan mensen er meteen vanuit dat het woord ‘factor’ betekent dat het een ‘medeoorzaak of medebepalend deel’ betreft. Maar weinig mensen weten dat het ook een ‘uitvoerder’ is. Een ‘regisseur’. Hieruit is op te maken dat Amir de regie heeft over het proces van bedenken, ontwikkelen en uitvoeren.

Koppel dat aan de betekenis van het getal 22 en iedereen zal begrijpen dat het een logische optelsom is. Het getal 2 is van zichzelf al een getal waaruit samenwerking, tact, balans en verbinding blijkt. Duo’s zijn vaak zeer succesvol als zij hun krachten bundelen en Amir bundelt graag zijn krachten met die van zijn collega’s en klanten. Daardoor ontstaan de mooiste producten.

Maar er staat niet 2, er staat 22. Wat wil dát zeggen dan?

Tweeëntwintig is het getal van de bouwmeester, de uitvoerder. De 22 wijst ons erop dat de tijd rijp is om co-creator te worden van het leven, als jij dat wilt. Het is een oproep om op een positieve manier je visioen of droom te gaan realiseren. Dus Amir is DE FAKTOR. Hij zorgt ervoor dat mensen met een positief gevoel terugkijken op de samenwerking en het eindproduct. Maar bescheiden als hij is, blijft verder overal zijn identiteit genoemd als Faktor 22. En laten we eerlijk zijn, nu je het verhaal er achter kent…. This says it all!

We ontwerpen niet alleen websites, maar ook…

Digitale creaties

Smartphone, laptop, tablet…Je kunt het zo gek niet verzinnen. Als het een beeldscherm heeft, maken wij er een passende digitale ervaring voor.

Responsive Webdesign

Bij Faktor 22 weten we waar we mee bezig zijn. We hebben het allemaal al een keer gezien en gedaan. Onze ervaring in het bedenken, ontwerpen en uitvoeren heeft al voor vele klanten een positieve bijdrage geleverd. Doordat wij ons verdiepen in niet alleen jouw wensen, maar ook die van je doelgroep kunnen wij planmatig en doelgericht te werk gaan. Zo maken wij prachtige dingen om je producten en diensten op z’n mooist neer te zetten. Lees verder…

User interface

Het oplossen van een hele moeilijke puzzel biedt veel voldoening. Als alle stukjes op hun plaats liggen en alles klopt qua vorm en kleur, dan is het af!

Zo werkt het ook met het ontwerpen van user interfaces. We maken ze in vele vormen en voor (vrijwel) alle denkbare devices. Dat doen wij in de vorm van oogstrelende websites, converterende webwinkels en gebruikersvriendelijke applicaties. Lees verder…

SEO

Mensen die zoekmachines gebruiken om bedrijven/personen/dingen op te zoeken, doen dit meestal aan de hand van een aantal trefwoorden. SEO is het optimaliseren van websites voor mensen die zoekmachines gebruiken.

Hierbij zorgen we dat er op jouw website bepaalde trefwoorden (keywords) staan, waarbij de site steeds weer naar boven komt in de zoekmachine als op één van de trefwoorden wordt gezocht. Lees verder…

E-Commerce

Het is 35 graden, de mussen vallen van het dak en geen enkele winkel in een straal van 20 kilometer heeft nog een zwembad.

Wat doe je dan? Dan bestel je er eentje online en krijg je de volgende dag keurig je pakketje thuisbezorgd. Voor een commercieel bedrijf is het essentieel een goedwerkende en aantrekkelijke webshop te hebben, die levert wat hij belooft. Lees verder…

Video

Hauptsache es bewegt sich was… (Bertolt Brecht). Als het maar beweegt; dan trekt het de aandacht. Faktor 22 laat je bedrijf of organisatie graag schitteren met een video op de homepage. Hierdoor wordt je website aantrekkelijker voor bezoekers en verhoog je de conversie.

Trek niet alleen de aandacht, maar houd deze ook vast. Zorg dat je iets te melden hebt. Lees verder…

JOUW identiteit

Een merk smacht naar erkenning door herkenning. Wij zetten je op de kaart. Zowel digitaal als middels diverse door ons verzorgde communicatie.

Grafisch ontwerp / DTP

Er zijn mensen die ‘leuk kunnen tekenen’ en er zijn mensen die ontwerpen en daadwerkelijk iets creëren. Waarbij je met elke lijn op het scherm of op papier iets ziet veranderen; er iets ontstaat. Niet iedereen heeft die gave.

Gebruik een professional om het verschil te maken tussen je buurjongen/neefje/huis-tuin-en keukenillustrator en een grafisch ontwerper. Het loont. Lees verder…

Huisstijl

De visuele identiteit van een organisatie noemen we de huisstijl. Het betreft uitsluitend het symbolische gedeelte van de bedrijfsidentiteit.

Hieronder vallen naam, logo, kleur, typografie (lettertype), vormentaal (vlakken/curves/opmaak) en fotografiestijl. Tijdens het ontwerp houden wij rekening met verschillende factoren, zoals kleurgebruik, typografie, lay-out, het logo en de pay-off. Lees verder…

Logo ontwerp

Bij een grote gele M denken we allemaal aan de fastfoodketen van Mac Donalds. De zwierige letters van Coca Cola zijn bij iedereen bekend. Je bedrijf zal een boost krijgen in herkenbaarheid met een op maat gemaakt logo. Sterke merkcommunicatie en een smashing logo versterken je organisatie.

Door de jaren heen hebben wij diverse organisaties voorzien van hun merkidentiteit. De ontworpen logo’s zijn de visuele uitkomst van het doel van de organisatie. Wij ontwerpen met passie en vakmanschap sterke logo’s die passen bij dat doel. Lees verder…

Verpakkingsontwerp

Een leugen in een gouden wikkel zal nooit een waarheid worden. Maar een juiste verpakking kan een merk en product een enorme boost geven in naamsbekendheid en verkoop.

Het heeft een bepaalde uitstraling, verleidt de klant en geeft een verwachting mee. Wat gebeurt er als ik het product uitpak? Ziet dat er dan net zo mooi uit als ik me had voorgesteld? Lees verder…

Fotografie

Van professionele foto’s tot sfeervolle kiekjes bij evenementen. De standaard foto’s, maar ook de onverwachte invalshoek. Nèt even anders dan anders. Bij Faktor 22 ben je aan het juiste adres. Er zijn mogelijkheden te over.

Om je een BEELD te kunnen geven, neem je contact met ons op voor een uiteenzetting van de opties. Lees verder…

Blijvend vernieuwen

Ons werk is nooit helemaal af. Na het brainstormen, ontwikkelen en ontwerpen, zullen wij constant bij blijven schaven, verbeteren en perfectioneren. Want als je merkt dat iets niet werkt, heeft het geen zin ermee door te gaan.

faktor22-strategie

1. Aanpak

faktor22-ontwikkeling

2. Creaties

faktor22-ontwerp

3. Ontwikkeling

faktor22-groei

4. Verdieping

Wij geloven in

faktor22-lange-termijn-relaties

Lange termijn relaties

We are in this fort he long run!

Doordat we ons concentreren op goede communicatie en energie steken in de samenwerking, bouwen we aan sterke lange termijn relaties met al onze klanten en leveranciers.

faktor22-passie-en-trots

Gemotiveerd

Echt of fake? Aan onze projecten is te zien dat we er met passie aan werken en trots zijn op het resultaat.

Je doelgroep zal het verschil zeker opmerken.

faktor22-what-you-see-is-what-you-get

Eerlijk en oprecht

We zullen dingen niet mooier maken dan ze zijn. Als iets niet deugt, zullen we dat ook zeggen. Daardoor kun je de juiste beslissing maken, want je hebt alle informatie.

En doordat er geen misverstanden ontstaan en eerlijkheid de fundering van onze samenwerking is, wordt het project een groot succes!

Werk je graag samen met een gemotiveerd team dat luistert naar jouw wensen?

Faktor 22