Over De Heilige Koe is een startend bedrijf dat gespecialiseerd is in de inkoop, verkoop en import van jong gebruikte Duitse premium auto’s. Faktor 22 heeft in samenwerking met Joost van Kempen de volledige website ontworpen en technisch ingericht. Het doel van de website: het presenteren van het aanbod van Over De Heilige Koe op een wijze die volledig aansluit bij de doelgroep van Over De Heilige Koe.

 

Klant sinds

2017

In samenwerking met

Joost van Kempen

Wens

Over De Heilige Koe is een nieuw bedrijf dat gespecialiseerd is in de in- en verkoop van premium Duitse automerken. Het voertuigenaanbod en de diensten van Over De Heilige Koe moeten op een professionele manier aan de doelgroep gepresenteerd worden.

Idee

In samenwerking met Joost van Kempen heeft Faktor 22 een ontwerp voor de website gemaakt die aansluit bij de huisstijl en doelgroep van Over De Heilie Koe. De eindgebruiker moet op gemakkelijke wijze door het aanbod van Over De Heilige Koe kunnen klikken en meer informatie aanvragen.

Resultaat

De site sluit qua ontwerp en gebruiksvriendelijkheid goed aan bij de doelgroep van Over De Heilige Koe. Voor maximale vindbaarheid heeft Faktor 22 door middel van zoektermonderzoek advies gegeven voor de structuur en teksten die op de website gebruikt worden.

Enthousiast? Wij zijn er van overtuigd dat we ook wat voor jou kunnen betekenen! Neem vrijblijvend contact met ons op voor een kop koffie of een cola bij ons of bij jou op kantoor. Wij vertellen je graag hoe wij jouw merk nóg sterker kunnen maken.

Faktor 22