Bij Spinning Nijmegen staan het neerzetten van een sportieve prestatie, het hebben van een leuke middag én het steunen van een goed doel centraal. Op gesponsorde spinning fietsen wordt er in sessies gefietst om het goede doel te ondersteunen. Faktor 22 heeft in opdracht van ROC Nijmegen en Tafelronde 106 de huisstijl, website en diverse printmedia ontwikkeld voor dit mooie Nijmeegse initiatief.

Klant sinds

2017

Sector

Goede Doelen

Wens

Een onderscheidende grafische merkidentiteit waarin de kern van Spinning Nijmegen – het fietsen op een spinning fiets voor het goede doel – terug komt. Geïnteresseerden moeten zich online snel en veilig in kunnen schrijven.

Idee

Gebruik van leuke, opvallende kleuren en het ontwerpen van een speels logo van een spinning fiets. Website op basis van WordPress met custom made ticketing systeem.

Resultaat

Een huisstijl en website die aansluiten bij de vraag van de klant en doelgroep met het oog op maximale aandacht voor inschrijvingen van het event ten behoeve van het goede doel.

Enthousiast? Wij zijn er van overtuigd dat we ook wat voor jou kunnen betekenen! Neem vrijblijvend contact met ons op voor een kop koffie of een cola bij ons of bij jou op kantoor. Wij vertellen je graag hoe wij jouw merk nóg sterker kunnen maken.

Faktor 22