SUB (Su Bags) verkoopt prachtige (in Italië) handgemaakte tassen met een chique uitstraling. Voor zowel de zakelijke markt (laptoptassen) als een mooie handtas is er genoeg te kiezen.

Klant sinds

2016

Branche

Handel en retail

Wens

Su-B wilde graag een nieuwe identiteit en classy logo wat ook kan worden gebruikt voor de emblemen/tags aan de tassen. Omdat er nog geen duidelijke huisstijl was, werd het een project waar we vanaf de bodem mochten meebouwen. Ook moest er een rensponsive B2B website komen.

Idee

Faktor 22 heeft een huisstijl/website ontwerpen wat past bij de look en feel van de grote internationale modehuizen zonder de onnodige opsmuk. Simpel, maar toch uniek en stijlvol. Ook in te zetten bij de diverse promotiematerialen.

Resultaat

Een huisstijl met internationale allure en herkenbaarheid, prachtige tags en een stijlvolle WordPress responsive website. Dit alles wordt nog uitgebreid met diverse promotiematerialen.

Debbie Kwan

I am very happy with the end results of our Su-B website, and we received many positive reaction from our customers as well.

Faktor 22 – Amir has the knowledge and artistic talent to create something beautiful. We discussed every details during the creation of the website, and Amir is always willing to find the solution to fulfil client’s need.

I would certainly recommend Faktor 22 – Amir’s unique creation and service to you.

Thank you Amir

– Su-B.com owner

Debbie KwanOwnerSu-B

Enthousiast? Wij zijn er van overtuigd dat we ook wat voor jou kunnen betekenen! Neem vrijblijvend contact met ons op voor een kop koffie of een cola bij ons of bij jou op kantoor. Wij vertellen je graag hoe wij jouw merk nóg sterker kunnen maken.

Faktor 22